CHANTICA—Culture, History and Nature Together In Contemporary Art

Mednarodni projekti

Sofinancerji projekta:

PONEDELJEK, 12. 5. 2008

Dobili smo se v dijaškem domu SGLŠ v Postojni ob 8.30. Po kratkem uvodnem govoru smo se razdelili v delavnice, in sicer kovinarsko, lesno, kulinarično, medijsko, glasbeno, in delavnico mehke umetnosti.

Ob 9.00 se je začelo delo. Delavnice so potekale na ŠC Postojna, OŠ Miroslav Vilharja, Anton Globočnika Postojna in v Glasbeni šoli Postojna.

Sama sem bila v kovinarski delavnici. Uvodni dan je bil sprva malce težak, ampak potem je steklo vse kot namazano.

Popoldne po končanem delu smo odšli v Postojnsko jamo.

Sproščeno in zelo prijetno popoldne je bilo. Po večerji smo imeli prosti čas in veliko udeležencev je odšlo na sprehod po mestu, mi pa smo jim razlagali kje in kaj si vse lahko tu ogledajo.

SREDA,  14. 5. 2008

Ta dan smo dokončali naše izdelke oz. nekaj malega smo pustili za jutri. Jutri je tudi predstavitev vseh izdelkov v Kulturnem domu v Cerknici, tako, da bomo imeli malo časa za ustvarjanje. Mi smo si pustili le pripravo scenarija in vseh teh stvari za predstavitev.

No, potem, po končanem delu, je sledilo kosilo.

Vsi smo bili zelo nestrpni, saj nas je zvečer čakala hoja po žerjavici.

Imeli smo srečo z vremenom, kajti popoldne je posijalo sonce in priprave za hojo po žerjavici so se končale...

ČETRTEK,  15. 5. 2008

Danes je sledilo zaključevanje in pospravljanje naših delavnic. Že takrat je bil za nekatere čas slovesa. Po koncu delavnic smo se preoblekli in odšli v Cerknico na predstavitev.

Vse je potekalo sproščeno in vsaka delavnica je bila zanimiva po svoje.

Predstava nasploh je bila zelo lepa, pa tudi ravno prav dolga.

Po koncu le-te je bil v zgornjem nadstropju Kulturnega doma posladek, ki so ga pripravili naši kuharji.

Potem smo odšli na večerjo v Dolenjo vas pri Cerknici, nato pa nazaj v Postojno.

Zvečer, ko smo imeli prosti čas, smo odšli k ognju, kjer so prejšnji večer hodili čez žerjavico, in se pogovarjali o celotnem tednu.

PETEK,  16. 5. 2008

Čakalo nas je morje! Odšli smo proti obali in se ustavili najprej v Štanjelu. Po 45 minutah hoje po zares lepem malem mestu je sledila Sežana. Vstavili smo se le na kratko, da vidimo botanični vrt.

Sledile so soline, kjer smo si ogledali še kratek zanimiv film o nastanku solin. Potem smo imeli malico na avtobusu, pred nami pa je bil Piran.

TOREK, 13. 5. 2008

Tokrat smo se dobili kar pri ustanovi, v kateri je bila delavnica. Moja skupina torej pri ŠC Postojna. Bili smo zelo kreativni in smo naredili veliko zanimivih izdelkov. Za predzadnji dan delavnic nam je tako ostalo le dokončevanje in okraševanje najpomembnejših izdelkov.

Po končanem delu v delavnicah je sledilo zasluženo kosilo, ...

Ko smo prišli, smo imeli prosti čas do odhoda, torej 3 ure in pol. Uživanje! Bili smo na plaži in se sončili, nekateri Škoti, pa tudi ostali, so odšli v mrzlo morje, ki pa je bilo njim prav prijetno toplo.

Zvečer smo se vsi utrujeni vrnili v Postojno in preživeli še zadnji večer skupaj.

Imeli smo se zares čudovito in se vsi veselimo prihodnjih srečanj, ki bodo prav kmalu!

Pripravila Tita Brecelj

...kasneje pa smo odšli v Rakov Škocjan. Lep pogled na naravne mostove in vse to zelenje te prav pomiri. Udeleženci so bili res navdušeni in tam so nastale zelo lepe fotografije.

Sprehodili smo se čez celoten park, potem pa v dom.

Sledila je večerja, po večerji pa prosti čas.

...Seveda so najpomembnejše ravno te psihične priprave.

Zvečer smo prižgali ogenj in se igrali igrice za sprostitev, potem pa čez. Nekateri smo sedeli in gledali, vendar jih je večina šla po žerjavici. Posameznik gre lahko največ trikrat. Na koncu so si prislužili bučen aplavz.

Tako se je končal še en dan v tednu CHANTICE v Sloveniji.