ŠKIS—nacionalni partner Zavod IZRAZ Ljubljana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 Oboje potrjujejo tudi predavatelji in njihovi delodajalci. Veseli smo, da je tako, kajti njihov uspeh je tudi naš uspeh; če je njihov cilj kljub vsem naporom pridobiti nova znanja, izobrazbo in diplomo, je naš cilj, da bi bila njihova nova znanja čim kvalitetnejša in čim aktualnejša. Da se bodo po končanem študiju še bolj izkazali v praksi, torej da bi jim naša šola dala kar največ za delo in življenje. Zato se celotna ekipa zavoda IZRAZ trudi, da bi skupaj dosegli zastavljene cilje.

 

Med napore v tej smeri sodi tudi letošnja ekskurzija naših študentov v spremstvu nekaterih predavateljev na Škotsko. Ekskurzijo je v veliki meri omogočil naš stalni partner Vitra iz Cerknice, s finančno podporo EU, v okviru projekta mobilnosti Leonardo da Vinci.

 

Poročila s te ekskurzije kažejo, da je nedvomno uspela. Za mnoge je bil to prvi neposredni stik z bolj oddaljenim, tujim okoljem in jim je že s tega vidika ekskurzija pomenila veliko doživetje in izkušnjo.

Vlila jim je samozavest za smelejše in ustvarjalnejše korake v poklicu in zasebnem življenju. Kot kažejo evalvacije, poročila in seminarske naloge - zbrana v zborniku - je bila izmenjava za vse udeležence pomembno strokovno doživetje. Pri tem se mi zdi zlasti pomembno, da so udeleženci ekskurzije imeli priložnost spoznavati stroko skozi praktične rešitve, v kontekstu različnih vidikov družbe oz. življenja. Da so doživljali stroko kot del življenja. Da je bila izkušnja celovita. Da so strokovno in osebnostno bogatejši.

 

                                                                                                                     Anita Jelen-Žmitek

                                                                 ravnateljica višje strokovne šole zavoda IZRAZ

Naše delo

Vstop

Projektno delo

Pišite nam

Prijavnice

Aktualne novice

Izobraževanje

Nacionalni pojekti

Mednarodni projekti

Vse življenje se učimo – v šolah življenja in v »pravih« (formalnih) šolah, kjer smo največkrat v mlajših letih, kot redni študentje. A mnogi se iz različnih razlogov odločijo za formalni študij tudi pozneje kot odrasli in so že zaposleni, ali pa ne najdejo zaposlitve s svojo izobrazbo in usposobljenostjo.

Občudujem tiste, ki se odločijo za ta korak, saj se zavedam, da po večletnem premoru ni lahko ponovno sesti v šolske klopi, posebno še po napornem delu v službi in ob številnih obveznostih.

V naši ustanovi -- Izobraževalno razvojnem zavodu IZRAZ, Ljubljana se srečujemo samo s tako pogumnimi odraslimi udeleženci.

 Ne le, da se odločijo za šolanje, skoraj vsi tudi uspejo doseči cilj – diplomo višje strokovne šole.  Pri tem pa opažajo pri sebi ne le napredek v znanju, temveč tudi v osebnostnem razvoju.