Fashion in the forest

torek, 16.08.- POLETELI SMO NOVIM DOGODIVSCINAM NAPROTI

Začelo se je na Brniku. Štartali smo pozno popoldne in po eni uri leta smo prispeli v Frankfurt. Po dveh urah čakanja, smo odleteli naprej proti Škotski in utrujeni prispeli v Edniburg.

sreda, 17.08.- OGLEDOVANJE POKRAJINE

V zgodnjih jutranjih urah (ampak res zgodnjih!) nas je Andy, Martinov pomočnik, prepeljal iz Škotske v Anglijo. Tako smo se ob treh zjutraj popokali v šotore in izmučeni vendarle legli k počitku. Šele ko smo se zbudili, smo si sploh lahko ogledali, kje smo in spoznali ostale udeležence. Po zajtrku, ki smo si ga pripravljali „prosto po Prešernu”, smo pričvrstili šotor, nato pa nam je Martin, vodja projekta, na kratkem sestanku predstavil potek dogajanja in njegova pričakovanja.

Angleška pokrajina, s pašniki in veliko kravami, se nam je že prvi dan dobro vtisnila v spomin in se zdaj smo navdušeni nad njo! Jezero smo si ogledali tudi iz razgledne točke, nato pa se nas je vseh 60 odpeljalo nazaj proti Ashgillu. Večerjali smo v najbližji vasi poleg našega kampa, v Plumblandu, kjer smo imeli na voljo vaško dvorano tudi v naslednjih dneh.

četrtek, 18.08.- IZDELAJMO PRVO OBLEKO

Prve ideje so privrele na dan in že smo poprijeli za delo. Nabrali smo si material v bližnjem gozdu in začeli šivati, lepiti, parati, fanta iz naše skupine pa sta pomagala pri dograjevanju gozdnega teatra, ki so ga začele graditi že skupine pred nami. Dan je minil hitro in delovno, zvečer pa skupno druženje ob ognju in spoznavanje ostalih udeležencev.

petek, 19.08.- OBALA IN OBISK OKOLISKIH MEST 60 ljudi, 2 kombija in 2 osebna avtomobila. Prispeli smo na obalo irskega morja, kjer smo poslušali kratko Markovo razlago o zgodovini tega območja in stali na ostankih Hadrijanovega zidu. Nabrali smo se nekaj morskih dodatkov (školjke, alge, okostja rakcev...) za naše obleke in se popeljali naprej po Kumbriji. Obiskali smo manjše ribiško mestece Maryport, kjer smo med drugim Slovenci sprobali tudi "Fish&chips" (tradicionalni angleški Fast food) in bili navdušeni nad njim! Čeprav nas je 10 jedlo 2 porciji. Pot smo nadaljevali v pravljično mestece Keswick, kjer smo imeli na voljo samo pol ure prostega časa, nato pa v Ashgill, dokončevat obleke, si speci večerjo na roštilju in se zvečer zabavati ob ognju.

MEDNARODNA MLADINSKA IZMENJAVA V ANGLIJI 16. do 30. avgust 2005

(Pripravili: Šepla Pohar in Hana Rot)

KRAJ DOGAJANJA: ASHGILL, ANGLIJA

PRVI TEDEN

sobota, 20.08.- CARLISLE

Je največje mesto v okolici. Tam smo preživeli cel dan, si ogledali grad in glavno katedralo, nakupovali, bili stalni gostje McDonaldsa in prijetnega kafiča na glavnem trgu in se zabavali 100 na uro. Mesto je bilo polno ljudi in ozračje je bilo prav prijetno. Ampak nam res ni nikoli dolgčas! Dan je bil prav zabaven.

nedelja, 21.08.- MAŠA, BOLSJAK, "A LA STONEHANGE"

Približno 10 udeležencev tabora se nas je odpravilo k jutranji masi, večinoma Slovencev, saj smo hoteli izvedeti, kako le ta poteka v Angliji. In po mnenju večine, je program boljši, kratek in jedrnat (masa namreč traja samo pol ure), pri glavnem obredu lahko vsak popije požirek vina, verniki dobijo knjižice s programom (kateri evangelij se bere, kaj se poje...). Res zanimivo.

Ko smo prišli nazaj v kamp, smo pozajtrkovali, takoj za tem pa smo sli na bolšji trg, kjer smo si skoraj zastonj lahko nakupili veliko različnih  (rabljenih) stvari (knjige, obleke, smuči...). Po enournem nakupovanju smo se zapeljali do ogromnih kamnov ob nacionalnem parku, postavljenih v krogu na zelo nenavaden način in so ostanek iz zgodovine (spet vikinške). Spominjajo na Stonehenge, čeprav gre za drugačen način postavitve. Po količinskem fotografiranju, smo se odpeljali na večerjo v vaško dvorano.

Naše delo

Nacionalni pojekti

Mednarodni projekti

ponedeljek, 22.08.- FILCANJE IZGLEDA PREPROSTO, PA SPLOH NI

Današnji dan je bil namenjen izdelovanju vnaprej zamišljenih oblek.

Bili smo kar se da kreativni, slo pa je zelo počasi, ker smo delali več oblek hkrati. Dve punci iz skupine sva se odločili, da greva na tečaj filcanja, ki ga je vodila Elena v dveh manjših slamnatih hišicah ob vznožju kampa. Gospa je domačinka (Anglezinja) in se je udeležila projekta na Martinovo povabilo. Prišla je le za dva dni in nas poskušala naučiti izdelati si dodatke k obleki iz ovčje volne. Le to je prinesla iz Norveške, Finske in iz Berlina.

torek, 23.08.- EDINBURG na SKOTSKEM

Ves dan smo v lastni režiji prebili v severnem delu Velike Britanije, kamor smo se odpravili že zgodaj zjutraj. Tam smo nakupovali darilca za prijatelje in si na ulicah ogledovali poulične umetnike, saj se ravno ta teden odvija tam festival mladih in na vsakem ovinku srečaš kakšnega nastopajočega. Predvsem ti zabavljači so nam popestrili rahlo deževen dan. Imeli pa smo tudi srečo, da smo bili tam ravno v tem tednu, ki je namenjen njim. Nekateri od njih so peli, nekateri plesali, zopet drugi so zabavali ljudi s svojimi spretnostmi (žongliranjem z baklami, poziranjem mescev, uprizoritvami strašnih iger...), prišli pa so iz vseh koncev sveta (Afrike, Avstralije, Nemčije...). Po dnevu, polnem pohajkovanja, je večina od nas oddremala svojo kitico že na poti nazaj v Ashgill, kamor smo lačni prispeli točno na večerjo. Martinova specialiteta- musaka na 3 načine. Potem pa kar spat, saj je deževno vreme preprečilo skupno druženje. Kajti ponoči je bilo zunaj res pestro. Malo je manjkalo, pa bil nas odneslo s šotorom vred.

Po nekaj posameznikov iz vsake skupine se nas je odločilo, da za svoje obleke izdelamo pasove, torbice, ovratnike, šale. In vsem nam je kar dobro uspelo, komu najbolje, pa se bo izkazalo na modni reviji. Končni izdelki sicer izgledajo zelo preprosto, vendar za izdelavo torbe potrebuješ skoraj ves dan. Tako da smo bili na koncu že prav utrujeni od neprestanega miljenja in močenja volne z vročo vodo.

Po okusni večerji (chilli con carne) pa ob ogenj na klepet z ostalimi ali v hišo, kjer smo se zabavali ob vicih in trikih s kartami.