Fashion in the forest 2006

Nacionalni pojekti

Mednarodni projekti

MOVIT NA MLADINA

Izvedba projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina na spletnih straneh je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije. Prav tako ne odraža stališč Nacionalne agencije.

URAD RS ZA MLADINO

Glavni sofinancerji:

16.07.

V nedeljo ob 14h se je na OŠ Rakek zbrala večina udeležencev projekta, torej slovenska, nemška, bolgarska in slovaška skupina. Čakali smo le še na Angleže, ki so prišli v poznih večernih urah. Ker je bil prvi dan bolj pripravljalni (urejanje ležišč po učilnicah) in spoznavni, smo zvečer vsi kar hitro legli k počitku.

18.07.

Tudi torek je minil v znamenju kreiranja in nastajanju novih oblekic. Večerjo so skuhali Angleži (piščanec z zelenjavno prilogo in pecivo z rozinami). Zatem so priredili kratek zabavni večer s smešnimi igricami in pa kratek kviz o Angliji, kjer smo Slovenci osvojili drugo mesto, Bolgari pa so pokazali največ znanja in si prislužili nagrado. Zatem smo se družili zunaj pred šolo do jutranjih ur.

20.07.

Zjutraj smo pripravljali scenarije za naše nastope, dokončevali obleke, malo so nas prišli tudi intervjuvat iz TV Slovenija, popoldne pa že prva generalka. Uskladili smo besedila, jih iz angleščine prevedli še v slovenščino, časovno omejili predstavo in se tako dobro pripravili na predstavitev. Z večerjo in predstavitvijo države so nas razvedrili Nemci, ki so skuhali gosto krompirjevo juho in za sladico pripravili ameriškim palačinkam podobno krompirjevo sladico. zabavali pa so nas s smešnimi igrami.

17.07.

Ponedeljek je bil namenjen predstavitvi projekta in nekateri so že začeli nabirati material in kreirati oblekice iz gozdnih materialov. Mi, slovenska skupina pa smo imeli veliko dela s pripravo slovenskega večera in s tem otvoritve projekta. Pripravili smo tradicionalno slovensko večerjo, in sicer repo s pečenico in krompirjem, ter cmoke kot sladico. Nato pa smo imeli še kratek otvoritveni program (govor g.Bojana iz Vitre, predstavnika Urada RS za mladino in predstavnika cerkniške občine), ki se je zaključil z zabavnim večerom(pripravila sta ga Lara in Bor), kjer smo se udeleženci še bolje spoznali.

21.07.

Po zgodnjem kosilu smo odšli proti Postojni, kjer smo obiskali Postojnsko jamo, nad katero so bili vsi udeleženci projekta navdušeni, še posebej tisti, ki ne marajo vročine, kateri se res nismo mogli izogniti, saj je bilo zelo vroče in soparno zunaj ves čas. Po ogledu jame smo imeli prvo predstavitev, čez 2 uri pa še eno. Le-ti sta bili namenjeni obiskovalcem jame, ki so končali z ogledom-kot dodatna popestritev dneva. Nekaj se jih je ustavilo in naklonili so nam močan aplavz. Za našo res drugačno in zelo zanimivo modno revijo je bilo zainteresiranih tudi veliko novinarjev. Zvečer, ko smo prispeli nazaj v Rakek, pa »pica party«-mnjam.

22.07.

Sonce, morje,… Piran. Vsi smo že nestrpno čakali ta dan, ko smo se lahko v teh res pasje vročih dneh malce namočili v slovenskem morju. Nad vožnjo z ladjico ob slovenski obali in Piranom samim, smo bili udeleženci projekta navdušeni, »šov« pa smo izvedli kar na Tartinijevem trgu, pred koncertom glasbene skupine Orleki, tako da si nas je ogledalo veliko ljudi, ki so nas zelo pohvalili in se čudili, kaj vse se da narediti iz gozdnih materialov. Utrujeni, še posebej zaradi vročine, smo zvečer še malo kartali, a kmalu nas je prevzel spanec.

19.07.

Samo še 2 dneva sta pred prvo predstavitvijo. Treba je pohiteti z izdelavo oblek. Obiskal nas je predstavnik iz Urada za mladino, ki si je ogledal, kako poteka vse skupaj. Večerjo so tokrat pripravljale Bolgarke (polnjene paprike s fižolovo in korenčkovo prilogo in neke vrste burek z imenom banjica), ki so poskrbele tudi za zabavni večer. Potem ko so predstavile svojo državo, so vsem udeležencem podarile Martenico, belo-rdeč spominček, ki simbolizira zdravje in lepoto. Skupaj smo tudi zapeli bolgarsko pesem in zaplesali kolo.

23.07.

Po zajtrku smo se odpravili z avtobusom do Rakovega Škocjana, kjer smo si ogledali mali naravni most v Rakovem Škocjanu. Sledila je razburljiva vožnja z lojtrnikom okrog Cerkniškega jezera, v katerem pa zaradi vročine seveda ni bilo vode. Obilno Kosilo smo imeli na domačiji Kontrabantar, potem pa prosto popoldne, ki ga je večina izkoristila za počitek. Razen Slovakov, ki pa so pripravljali svoj tradicionalni večer in nam za večerjo skuhali juhi iz leče in fižola ter jogurtovim žepkom podobno glavno jed iz testa napolnjenega s potlačenim krompirjem. Med večerjo so nas zabavali s tradicionalnimi slovaškimi pesmimi in harmoniko, oblečeni v narodnih nošah in vsi smo morali poskusiti slivovico- na »exs«! Potem pa zabavni del večera, ki je bil kot že značilno za Slovake v znamenju petja in plesa. Še posebej smo se zabavali ob pesmi »Košula«, ki jo nekateri, ki smo bili že lani na takšnem projektu v Angliji, že dobro poznamo in vsakič znova uživamo ob njej! Ta večer je bil tudi zelo poseben, saj je po dolgem času padal dež, bliskalo se je in grmelo in nekateri smo bili tako navdušeni, da smo nadaljevali zabavo kar na prostem- ja, bili smo zelo mokri. Rajanje je trajalo do jutranjih ur!

26.07.

Spali smo zelo dolgo, tako da smo nekateri zajtrk kar preskočili. Sledila je evalvacija, ko smo pokomentirali vseh 10 skupaj preživetih dni. Ko smo povedali še zadnja mnenja, ko so vsi pohvalili Slovenijo in ko smo ugotovili, da je bil projekt res uspešno izveden, smo se odpravili k popoldanskemu počitku. Zvečer pa za slovo »pica party«. Kmalu smo se poslovili od Slovakov.

25.07.

Prosto dopoldne oziroma še zadnje priprave na finalno in hkrati zaključno prireditev letošnjega projekta v Rakeku. Izvedli smo jo pred OŠ Rakek, ogledat pa so si nas prišli naši starši in nekateri, ki so projekt podprli. Zvečer pa zaključna zabava do jutranjih ur.

24.07.

Končno so si udeleženci projekta, še posebej tisti iz tujine, lahko ogledali težko pričakovano glavno mesto Slovenije, torej Ljubljano. Po kratkem obisku in nakupih v BTC-ju, smo se odpravili v stari del Ljubljane, kjer smo imeli prosto popoldne vse do predstave ob 18. uri pred Škucom. Ogledalo si nas je veliko mimoidočih, bili pa smo kar malo vznemirjeni, saj nas je prišel snemat celo POP TV. Zopet smo bili pohvaljeni za dobro pripravljen šov in malce utrujeni od celega dneva smo se odpravili nazaj proti Rakeku. Zvečer pa »torta party«, saj je ena punca iz angleške skupine praznovala rojstni dan in tega si bo verjetno zapomnila za celo življenje, saj smo ji zapeli »Happy birthday« in jo presenetili s tremi tortami.

27.07.

Ponoči smo se poslovili od Angležev, zjutraj pa smo še vsi, ki smo ostali, pospravili šolske prostore in se poslovili. Šele ko smo si mahali v slovo, smo spoznali, kako fajn je bilo in kako smo se navezali drug na drugega. Vsi že komaj čakamo, da se spet vidimo, mogoče na kakšnem podobnem projektu drugo leto!!!