ŠKIS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 Udeleženci se bomo ob prebiranju prispevkov in gledanju slik spominjali na posamezne dogodke, ostali pa dobili koristne informacije. Trudili smo se, da bi »pokrili« vso pisano paleto aktivnosti, ki jo lahko zaznamo v komunalnem sektorju.

 

Največ energije sem posvetila izgledu (prelom strani, struktura Zbornika, naslovnica, kazalo, zadnja stran) in tehniki (pretvorba vseh prispevkov v računalniški format, ki je sedaj pred vami). Mogoče bo kdo pomislil, da sem nekritično uvrstila vse dobljene tekste. Tisti, ki sem jih opozorila na dopolnitve in popravke seveda vedo, da temu ni tako. Resnično pa mi srce ni dopuščalo uporabe velikih uredniških škarij.

 

Ker je vsak tekst unikum, so prispevki objavljeni, kot so bili poslani. Bojan je popravil tipkarske napake, sem ter tja naredil tekst bolj razumljiv in slogovno bolj dopadljiv. Prav tako je zapisal pravilna imena. Objavljamo vse slike, ki so bile dodane prispevku, sicer pa je fotografijam namenjen posebni CD (urednik Jani Hiršel). Obširen Zbornik bo udeležencem predan v elektronski obliki (pdf.), nekaj izvodov bomo natisnili.

 

Strukturo Zbornika sem zasnovala klasično: Naslovnica, štirje uvodniki (za prevode je poskrbel Izraz), kazalo, seminarske naloge in dnevna poročila (po abecednem redu) ter povzetek dnevnih evalvacij. Zaključili smo z logotipi organizacij (Cmepius, Vitra, Arch in Izraz).

Teme seminarskih nalog smo izbrali sami, na osnovi zanimivega doživetja ali kot odziv na videno in predstavljeno. Dnevniki so vodeni kronološko, opisujejo dnevno dogajanje. Zaključujemo z povzetki vsakodnevnih evalvacij. Prebiranje dokazuje, da je bila ekskurzija res dobra in uspešna.

 

Verjamem, da smo naredili uporaben Zbornik. Verjetno ga bo poleg udeležencev prebral še kdo in užival med branjem kot sem sama. Očitno je izmenjava odkrila med nami prave pisateljske »biserčke«. Vsem želim, da se bomo z veseljem spominjali preživetih dni na Škotskem. Ostalim, ki bodo z nami ob prebiranju tekstov in ogledu fotografij pa želim, da se jim – tu pa tam - pocedijo sline.

 

Zbornik zaključujemo v Tednu vseživljenjskega učenja (TVU). Vseživljenjsko učenje je – po mojem razumevanju – točno to, kar se je dogajalo v ŠKISu. Od priprav (kjer smo se morali - poleg angleščine - naučiti še veliko drugih znanj in spretnosti), preko izvedbe (komuniciranje v skupini, zapiski, nastopanja, kuhanje, šport, ples,…) pa vse do znanj in spretnosti, potrebnih za izdelavo Zbornika. Vsi smo obnovili slovnico in »piljenje« pisateljskih slogov, sama pa še oblikovanje, tehnično urejanje, pregledovanje tekstov, … Na zaključku lahko ugotovim, da sem se na tak vesel in učinkovit način pripravljena učiti vse življenje.  Brez oddiha.

Jelka Novak Mavec, urednica

 

Naše delo

Vstop

Projektno delo

Pišite nam

Prijavnice

Aktualne novice

Izobraževanje

Nacionalni pojekti

Mednarodni projekti

Spomini bledijo, sledi, zapisi in fotografije ostanejo. Veliko se nam je zgodilo na Škotskem, veliko pred odhodom, intenzivno smo podoživljali skupinsko in osebno dogajanje med pisanjem po prihodu. Da imajo »vsake oči svojega malarja« lahko razberemo iz strokovnih poročil, kjer je vsak posameznik različno poudarjal (videl, doživel) posamezen dogodek. Še večja pestrost je med seminarskimi nalogami, kjer smo opisali tisto, kar nas je »zrajcalo«. Nova videnja in izkušnje tujih praks so nam pustila močan vtis, razviden iz tekstov in slišan na vsakodnevnih večernih evalvacijah ter pogostih - dolgo v noč trajajočih - diskusijah.

Ideja o izdaji Zbornika je bila zasnovana pred odhodom, a se je »brusila« med izvedbo, največ po prihodu domov. Kot urednica sem se trudila, da bi Zbornik oblikovala kot zanimivo branje.